ایتالیا
آیا به این فکر می کنید که تابستان امسال به ایتالیا بروید؟ می دانم، شما به فلورانس و رم نگاه می کنید. و ونیز و میلان و تمام مکان‌های زیبای ایتالیا که همیشه می‌خواستید به آن‌ها سفر کنید aysham.com تور لحظه آخری اروپا - مانند Cinque Terre. فهرست بهترین مکان‌ها برای بازدید در ساحل آمالفی ایتالیا از شهر قدیمی سیه‌نا بی‌پایان است.

ایتالیا یکی از زیباترین و تاریخی ترین کشورهای جهان است. از خرابه‌های باستانی رم - که بسیاری از آنها در فهرست مجری تور اروپا میراث جهانی یونسکو هستند - تا هنر خیره‌کننده فلورانس، چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن در ایتالیا وجود دارد. و البته تور 15 روزه اروپا از غذاهای خوشمزه غافل نشویم. اگر به دنبال کشوری هستید که همه چیز را داشته باشد، پس ایتالیا مقصد مناسبی برای تعطیلات بعدی شما است.

مناسب برای سفرهای انفرادی یا گروهی. و این کشور دارای برخی از بهترین چیزها برای دیدن در تمام اروپا است.

وقتی نوبت به برنامه ریزی برای تعطیلات تابستانی می رسد، مقصدهای کمی را می توان با ایتالیا مقایسه کرد. ایتالیا با مناظر خیره کننده، تاریخ غنی و غذاهای لذیذش، چیزی برای همه دارد. چه به دنبال کشف ویرانه های باستانی باشید و چه به دنبال لذت بردن تور 15 روزه اروپا از برخی از بهترین هنرهای جهان باشید، ایتالیا مکان مناسبی برای ارضای هوس سرگردانی شماست.

و البته غذا را فراموش نکنیم. از پیتزا و بشقاب پاستا گرفته تا ژلاتو و شراب، در ایتالیا غذاهای خوش طعمی برای خوردن وجود ندارد. بنابراین اگر به مجری تور اروپا دنبال کشوری هستید که همه چیز را داشته باشد، حتما ایتالیا را به لیست مقصدهای بالقوه خود اضافه کنید.

واقعیت جالب - داخل ایتالیا کوچکترین کشور اروپا است - سان مارینو! بنابراین شما می توانید با قیمت یکی از دو کشور دیدن کنید!

ایتالیا یکی از بهترین مقاصد تابستانی و عالی برای سفرهای جاده ای است. تور لحظه آخری اروپا برای فرار از انبوه گردشگران به جنوب ایتالیا بروید.

رومانی
اول از همه، آنقدرها هم که همه می‌گویند گران نیست و دوم، رومانی کشوری است که از نظر جنایی دست کم گرفته شده است - در شرق اروپا - که در شرف تبدیل شدن به یکی از داغ‌ترین مقاصد و بهترین کشورها برای بازدید مسافران در اروپا است. و هر زمان بهترین زمان برای بازدید است. اگرچه زمستان بسیار سرد است.

هزینه سفر در رومانی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه است. شهرهای کوچک زیادی برای انتخاب وجود دارد. با بازدید از رومانی اکنون می توانید تور 15 روزه اروپا از هزینه کم سفر استفاده کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید تور 15 روزه اروپا و همچنین از یک مقصد آینده بازدید کنید که گرانتر از مقاصد محبوبی نیست که بیش از حد بازدید شده است. این یکی از ارزان ترین کشورها برای کاوش در هنگام بازدید از اروپا است.

و بسیاری از سفرهای یک روزه عالی برای انتخاب. همه اینها آن را به یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در اروپا تبدیل می کند.

رومانی یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین سیستم‌های حمل‌ونقل را در اروپا دارد، اتوبوس‌هایی که دورافتاده‌ترین نقاط کشور را به هم متصل می‌کنند، قطارهایی که به کشورهای همسایه متصل می‌شوند و حتی حمل‌ونقل خصوصی مانند اتومبیل و موتورسیکلت. تور لحظه آخری اروپا اقامت در اینجا نیز بسیار مقرون به صرفه تر از سایر کشورهای اروپایی است.

اگرچه رومانی اغلب تحت الشعاع همسایگان اروپایی محبوب‌تر خود قرار دارد، اما چیزهای زیادی برای ارائه به بازدیدکنندگان دارد. از مناظر طبیعی خیره‌کننده گرفته تا سنت‌های فرهنگی تور 15 روزه اروپا چند صد ساله، دلایل زیادی برای قرار دادن این کشور در فهرست سفرهایتان وجود دارد و آن را به یکی از بهترین کشورها مجری تور اروپا برای سفر در اروپا تبدیل می‌کند.

برای مثال، رومانی خانه برخی از زیباترین مناظر در تمام اروپا است. کوه‌های کارپات در سراسر کشور امتداد دارند و فرصت کافی برای مجری تورهای مسافرتی پیاده‌روی، کمپینگ و سایر فعالیت‌های فضای باز را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند. علاوه بر این، رومانی دارای چندین شهر زیبای قرون وسطایی از جمله سیبیو و براشوف است. این شهرها برای یک قدم زدن آرام یا یک روز خرید در مغازه های محلی عجیب و غریب مناسب هستند. اینها برخی از بهترین کارهایی است که می توان در رومانی انجام داد.

اگر به دنبال یک تجربه فرهنگی منحصربفرد هستید، رومانی همچنین میزبان چندین جشنواره جالب در طول سال است. به عنوان مثال، توپ نقابدار مجری تور اروپا در سیگیسوآرا انتقام و بخشش را با موسیقی، رقص و ماسک های رنگارنگی که شرکت کنندگان می پوشند جشن می گیرد.

یا می توانید در رژه عید پاک در ایاسی شرکت کنید، جایی که تور 15 روزه اروپا مردم محلی لباس شیاطین و فرشتگان می پوشند در حالی که صلیب های چوبی بزرگ را در خیابان ها تورهای خصوصی حمل می کنند.

مهم نیست در چه فصلی از سال به رومانی سفر می کنید، مطمئناً یک رویداد هیجان انگیز در جایی در این کشور برگزار می شود که آن را به تور لحظه آخری اروپا یکی از بهترین مکان ها برای برنامه ریزی سفرهای خود تبدیل می کند.

کرواسی
کرواسی به قدری شگفت‌انگیز زیبا است که دانستن اینکه با تمام اوقات فراغت تازه‌ای که تازه پیدا کرده‌اید، چه کاری باید انجام دهید دشوار است. فرهنگ، در این کشور جنوب اروپا - منحصر به فرد است، صدای زبان بسیار متمایز و عاشقانه است، غذا به تنهایی برای جذب شما کافی است:) همه اینها به کنار، این مردم کرواسی هستند که قلب شما را به دست خواهند آورد. و شما را متقاعد می کند که بارها و بارها برگردید.

کرواسی کارهای مختلفی برای انجام دادن، مکان هایی برای رفتن تور لحظه آخری اروپا و تجربیات منحصر به فرد ارائه می دهد. مطمئناً فرقی نمی‌کند که فعالیت‌های معمولی توریستی را دوست دارید یا فقط از خنک کردن لذت می‌برید یا می‌خواهید یک ماجراجویی سفر انفرادی داشته باشید: فعالیت‌هایی برای همه وجود دارد.